środa, 2 stycznia 2013

A TO MI NIESPODZIANKA :)

LIEBSTER AWARD :)

Dopiero dzisiaj zobaczyłam w komętarzach wiadomość i była dla mnie bardzo miła i nawet nie spodziewałam sie tego... Zostałam nominowana do LIEBSTER BLOG AWARD. Blogerką która mnie wyróżniła jest żniła jest Lisica. Bardzo jej za to dziękuje i zapraszam na jej bloga jest wart polecenia :).




 
Wyróżnienie Liebster Blog otrzymywane jest od innego blogera w ramach uznania za "dobrze wykonaną robotę". Jest przyznawane dla blogów o mniejszej liczbie obserwatorów, więc daje możliwość ich rozpowszechniania. Osoba z wyróżnionego bloga odpowiada na 11 pytań zadanych przez osobę, która blog wyróżniła. Następnie również wyróżnia 11 osób (informuje je o tym wyróżnieniu) i zadaje 11 pytań. Nie wolno nominować bloga, z którego otrzymało się wyróżnienie.
 
Oto pytania zadane dla mnie od Lisica wraz z moimi odpowiedziami
 
1. Najbardziej niepotrzebna rzecz jaką nosisz w torebce?
 
PENSETA.
 
2. Ulubiony produkt do depilacji nóg.
 
DEPILATOR.
 
 
3. Najgorsza potrawa jaką w życiu jadłaś.
 
POPSUTA KIEŁBASA.
 
4. Miejsce do którego chciałabyś wrócić.
 
PORTUGALIA.
 
 

5. Skąd czerpiesz inspiracje i pomysły na nowe posty?
 
Z GŁOWY.
 
 

6. Czy robisz zakupy w second handach? Jeśli tak to z jakiego "łupu" jesteś najbardziej zadowolona?
 
NIE ROBIE.
 

 

7. Wymarzony prezent to...
 
NA ŚWIĘTA BOŻEGO NARODZENIA DWA LATA, PIERŚCIONEK ZARĘCZYNOWY OD NARZECZONEGO.
 

 

8. Czego najbardziej się boisz?
 
PAJĄKÓW.
 

 

9. Jaką masz aktualnie fryzurę?
 
WYPROSTOWANE WŁOSY.
 



10. Największa wpadka modowa to dla mnie...
 
NIE MAM.
 

 

11. Bubel kosmetyczny jaki ostatnio testowałaś.
 
FARBE DO WŁOSÓW LUNEL.
 
 
 

MOJE NOMINOWANE BLOGI:
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
PYTANIA :)
 
1)    Ulubiony podkład to... ?
2)    Najgorszy kosmetyk jaki posiadasz/posiadałaś ?
3)    Ulubiona piosenka 2012 roku ?
4)    Najlepszy film ?
5)    Ulubiony produkt do pielęgnacji włosów ?
6)    Najbardziej potrzebna rzecz jaką nosisz w torebce ?
7)    Ulubiony twój post ?
8)    Twoja ulubiona potrawa ?
9)    Ukochane miejsce ?
10)  Makijaż wpadka to taki... ?
11)  Chciałabym... ?
 
 
Zapraszam do zabawy :)










10 komentarzy:

  1. Dziękuję za wyróżnienie:* Rozumiem, że mam odpowiedzieć na te same pytania, które Tobie zostały zadane?:) Dobrze, że podałaś adres swojego bloga, bo w końcu mogę go zaobserwować;) Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Musisz odpowiedziec na moje pytania. Jak bedziesz miała 11 blogów musisz miec swoje pytania.Pozdrawiam

      Usuń
  2. dziękuję, ale mam odpowiedzieć na te same pytania co Ty? :) pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na moje pytania. Dla następnych 11 blogów wyróżnionych przez ciebie dajesz swoje pytania. Pozdrawaim

      Usuń
  3. Bardzo dziękuję za nominację, ale odpowiadałam już wcześniej i to na dwa zestawy pytań :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziękuje za nominacje, jeszcze w tym tygodniu odpowiedz powinna pojawić się na moim blogu :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Dziękuję za nominację. Zaraz pojawi się odpowiedz na moim blogu.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ok, dodałaś już swoje pytania, więc mogę odpowiadać, bo wcześniej ich nie było - stąd moje zapytanie;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Dzięki za nominację, na pewno wezmę udział :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Rozwaliła mnie pierwsza odpowiedź :D

    Dziękuję za nominację- w następnym poście chętnie odpowiem na pytania :)
    P.s. Obserwuję!

    OdpowiedzUsuń

Powered By Blogger

My Fashiolista finds