sobota, 1 grudnia 2012

ZNOWU :)

I ZNOWU TO ....


    I znowu to samo, kupiłam kolejny lakier z firmy WIBO i to jest traf w 10 a może nawet i w 100.
Tak mi podpasowały lakiery z tej firmy,że chyba zrobie sobie kolekcji lakierów WIBO.
Tym razem zakupiłam lakier też z serii EXpress growth o numerze 396. Lakier z zaawansowaną multi-witaminą formułą, wspomagający wzrost paznokcia. Zawartość netto : 8,5ml.



Lakier jeszcze zawiera w sobie wapń, proteiny soi, witaminy: A, C, E.


Nawet nie spodziewałam się tego po sobie, że tak polubie te lakiery. Kolor też jest super i bardzo mi się podoba.





Lakier już mam 2 dzień nie odpryskuje i się nie ściera.



Może wam się też spodobał? Jest dostępny w sieci sklepów Rossmann.






A tak zwlekałam z użyciem tego lakieru. Posiadam jeszcze inne lakiery z firmy WIBO.




Nawet zmieniłam kształt paznokci, przed tem miałam prostokątne a teraz przygotowuje płytke do kształtu migdałkowego. Kiedyś takie miałam i mi się znudziły.


Lakier w takim odcieniu będzie pasował do wszystkiego.
Neutralne kolory można skompletować ze wszystkim.

Może dziwi niektóre z was ale lakiery z firmy WIBO utrzymują się u mnie nawet do 4 dni.
Nie przeszkadza nawet codzienne zmywanie i to nawet kilka razy dziennie.
Nie używam żadnych wspomagaczy.






3 komentarze:

  1. Ostatnio kupiłam po raz pierwszy ten lakier i się w nich zakochałam są na prawdę świetne

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo lubię te lakiery z serii Express Growth, mam kilka i jak na razie żaden mnie nie zawiódł, a kolory są piękne :)

    OdpowiedzUsuń
  3. lakiery z tej serii sprawdzają się u mnie w stu procentach! baaardzo je lubię. świetny kolor :)

    OdpowiedzUsuń

Powered By Blogger

My Fashiolista finds