sobota, 19 stycznia 2013

PASECZKI :P

Coś delikatnego :)

 Mam nadzieje że spodoba się wam mój pomysł na stylizacje dłoni tak dokładniej na wzór na paznokcie.
Wykonałam go za pomocą lakierów które już wam wcześniej przedstawiałam w poprzednich postach.






Mi się podoba bo jest delikatna , od pewnego czasu zaczęłam pracować, a dokładnie od 10 stycznia w Galerii Grafitt w Zielonej Górze w sklepie Reserved i już pierwszego dnia zaliczyłam złamanie paznokcia :( i tak dzień po dniu w wszystkie są króciutkie. Tak chce mi się płakać i dziewczyny ze sklepu mówią mi że będę musiała zainwestować w żelowe bo przy takiej pracy nie można zapuścić paznokci :(


Tak sobie teraz pomyślałam że mogę mieć żelowe i robić na nich wzory, tylko czy tak można ???
 
 Oto lakiery jakie użyłam :
 



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Powered By Blogger

My Fashiolista finds