niedziela, 15 lipca 2012

                   COŚ DLA SKÓRY TWARZY

W piątek byłam na dużych zakupach i między innymi kupiłam maseczki do twarzy produkt z firmy ZIAJA. Maska do twarzy oczyszczająca, regenerująca i anty-stres.

                                MASKA OCZYSZCZAJĄCA

                        Z GLINKĄ SZARĄ, SKÓRA MIESZANA, TŁUSTA, TRĄDZIKOWA

Cena około 1,50 zł


Matuje normalizuje oczyszcza.



 

Sposób użycia i składniki

Już po pierwszym zastosowaniu widać różnice pory już pomniejszone, skóra gładka. Zapach jest neutralny nie przeszkada jak na mój węch ja nic nie czuje:)




MASKA REGENERUJĄCA

Z GLINKĄ BRĄZOWĄ KAŻDY RODZAJ SKÓRY

 
Cena około 1,50 zł




Odżywia regeneruje wygłada


Sposób użycia i składniki

Maseczka jest super polecam, ma świetny zapach a skóra wyglada po niej rewelacyjnie jest gładka. Zazwyczaj jest tak że maseczki które maja zapach mogą podrażnic skóre a tu tego nie ma a moja skóra jest wymagająca:P Polecam!!!



MASKA ANTY-STRES

Z GLINKĄ ŻÓŁTĄ KAŻDY RODZAJ SKÓRY


Cena 1,50 zł


Łagodzi relaksuje odpręża


Sposób użycia i składniki

Skóra po tej maseczce jest rozświetlona dzięki witaminie C. Maseczke polecam nakładać przed snem żeby skóra wypoczeła po całym dniu pracy.



 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Powered By Blogger

My Fashiolista finds